صداوسیمای یک گزارشگرباید به هم بیایند


مجریان

من یک بوده ام نیستم!من یک خواهم شد هستم!

کسی که میخواهد وارد کار اجرا شودبایدیک سری فاکتورهارا داشته باشد.یک گزارشگرباید موسیقی بداندودرواقع ریتم را بشناسد.همچنین فن بیان وداشتن لغات زیادی در ذهن،در امر اجرا بسیار مهم است.یک مجری وگزارشگر بایداطلاعات عمومی اش قوی باشدومطبوعات ورسانه های تصویری را دنبال کنــد.از همه اینها مهم ترصداوسیمـــــــای یک گزارشگــرومجری است که باید به هم بخورند.یعنی وقتی فــردصحبت می کنــد،زنگ صدا به چهره فردبیاید.این فاکتورهاامروزه چقدرد بین افراد رعایت می شود؟هرکاری راهی داردوراه رســـیدن به اجرافقط رعایت اصول است.

گفته های بهروز مقدم...



نظرات شما عزیزان:

نادیا
ساعت15:55---4 خرداد 1391
@}
آن عکسی را که فرستادم خودم کشیدم


نادیا
ساعت15:55---4 خرداد 1391
@}
آن عکسی را که فرستادم خودم کشیدم


نادیا
ساعت15:55---4 خرداد 1391
@}
آن عکسی را که فرستادم خودم کشیدم


نادیا
ساعت15:55---4 خرداد 1391
@}
آن عکسی را که فرستادم خودم کشیدم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط: <-CategoryName->


برچسبها: <-TagName->
نوشته شده در جمعه 1 دی 1390برچسب:,ساعت 14:52 توسط خانم مجری|



      قالب ساز آنلاین